خدمات اصلی ارائه شده توسط QMS ITALIA

صدور گواهینامه سیستم ها و خدمات

موسسه کیفیت مدبر سامانه آرین خدماتی را در زمینه صدور گواهینامه های سیستم های مدیریتی تحت اعتبار QMS ITALIA و گروه QMS CERT می باشد، ارائه می دهد و این گواهینامه ها قابل ردیابی در سطح بین المللی می باشد و تحت اعتبار IAF , MLA صادر می شود.

گواهینامه انطباق محصول اتحادیه اروپا

علامت CE ، آرم محصول در اروپای متحد است و تطابق محصول با الگوها و قواعدDirective تعریف شده در این اتحادیه را نشان می دهد . به عبارت دیگر ، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه محصولات صنعتی برای حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست محیط می باشد..

آکادمی QMS ITALIA

دوره های آموزشی آکادمی QMSایتالیا با بهره گیری از آخرین اطلاعات موجود جهانی و مدرسین تراز اول برگزار میگردد و در اجرای طرح های مطالعاتی نیز آکادمی تلاش دارد تا با استفاده از توانمندی های موجود شعبات گروه QMS Cert در سراسر جهان و تجربیات محققین برجسته داخلی فصل نوینی را در همکاری مشترک با صنایع ایران آغاز نماید. شک نیست که این همکاری ها به شکوفایی و بهبود مداوم صنایع کشور منجر خواهد شد..

خدمات بازرسی

یکی از دغدغه های دائمی فروشندگان و خصوصا خریداران هنگام انجام معاملات ( کالا وخدمات ) ، عدم اطمینان به طرف مقابل و تردید در انجام تعهدات تقبل شده می باشدو در این راستا یکی از ابزاهایی که می توان مسئولیت فروشنده را قبل از انجام معامله مورد بررسی و پایش قرارداد بهرهگیری از خدمات شرکت های بازرسی می باشد که با اعمال نظارت ، کنترل کمی و کیفی کالا یا خدمات خریداری شده موجب کاهش اختلاف آتی فیمابین خریدار و فروشنده می گردد.

درباره QMS ITALIA

شرکت QMS ITALIA یکی از شرکتهای معتبر در زمینه صدور گواهینامه سیستم های مدیریت ،بازرسی و آموزش در سطح بین الملل می باشد.

این شرکت در شهر ناپل ایتالیا مستقر و عضو گروه QMS Cert بوده و گواهینامه های خود را تحت اعتبار نهاد اعتبار دهنده ESYD صادر می نماید، که این نهاد عضو IAF و MLA می باشد.

موسسه کیفیت مدبر سامانه آرین (QMS ARIAN) بعنوان نماینده انحصاری شرکت QMS ITALIA در ایران و خاورمیانه بوده و خدمات بازرسی،آموزش و صدور گواهینامه سیستمهای مدیریت را در بالاترین سطح با بهره گیری از تخصص سرممیزین و پرسنل باتجربه در منطقه ارائه میدهد.

بیشتر درباره ما بدانید

دانلود استانداردها و جزوات آموزشی

آخرین اخبار

همکاران

همکارانی که ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می کنند

— شرکتQMS ITALIA یکی از شرکتهای معتبر در زمینه صدور گواهینامه سیستم های مدیریت ،بازرسی و آموزش در سطح بین الملل می باشد. — این شرکت در شهر ناپل ایتالیا مستقر و عضو گروه QMS Cert بوده و گواهینامه های خود را تحت اعتبار نهاد اعتبار دهنده ESYD صادر می نماید، که این نهاد عضو IAF و MLA می باشد.

گروه QMS cert متشکل شده است از ممیزان و بازرسان با تجربه با پیشینه ی بلندی از اتحاد ، حرفه ای بودن و مشتری مداریشان.

وظیفه QMS Cert ارائه ممیزی و بازرسی جامع ، عادلانه و بی طرفانه می باشد که تعیین می کند سیستم مدیریتی، فرآیند تولید و محصول نهایی مطابق الزامات مشخص شده می باشد یا خیر.

موسسه کهکشان نور یکی از مراکز آموزشی پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت در ایران است. این موسسه در حال حاضر با بیش از پانزده سال سابقه آموزشی ، برگزار کننده دوره های دوره های مایکروسافت، سیسکو، لینوکس، کامپتیا، اوراکل ، امنیت و دوره های استاندارهای بین المللی می باشد. همچنین این موسسه نخستین ساختمان آموزشی هوشمند در حوزه فناوری اطلاعات را در ایران تاسیس نموده است.
گروه تعاونی پیشگامان اگرچه هسته اولیه اش را با تشکیل یک شرکت تعاونی نه چندان بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل داد، اما امروز درختی تنومند و پربار است و به لطف پروردگار که هر چیز و همه چیز در ید قدرت اوست- و با توکل به او، روز به روز پر طراوت تر از این خواهد بود.